Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ 6 ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΝΟΓΟΝΙΑΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΜΕΝΩ ΜΕ ΝΟΙΚΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ 860 ΤΟ ΜΗΝΑ

 ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΠΗΚΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΩ ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟ Κ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ 75 ΕΥΡΩ

ΕΓΩ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΠΗΡΑ ΤΗΛ Κ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 1/17 ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

ΠΛΗΡΩΣΑ ΝΟΙΚΙ ΡΕΥΜΑ ΦΗΓΑΝΕ

 ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ ?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ ΣΥΓΝΩΜΗ

 ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΨΑΧΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΥΜΑ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΑΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΔΙΕΦΕΡΕ ΝΑ ΕΙΜΙ Κ ΓΩ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΣΑΣ.

ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

ΙΩΑΝΝΑ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ:
 
Καλημέρα σας,
 
Δυστυχως τωρα δεν μπορειτε να το αποφυγετε. Θα δουμε τι μπορει να γινει κα μεσω της νομικης μας ομαδας.

Δεν επρεπε η κορη σας να δωσει τα στοιχεια της ταυτοτητας της στους ελεγκτες ουτε ειχε υποχρεωση να περιμενει την αστυνομια.
 Η μαχη για να εχουμε προσβαση στα απαραιτητα βασικα κοινωνικα αγαθα οπως ειναι το ρευμα, νερο, μεταφορα, παιδεια, υγεια, ελευθεροι χωροι κλπ πρεπει να δοθει συλλογικα από ολους μας.
Αλλος δρομος δεν υπάρχει. 

Διαβαστε παρακατω για τα δικαιωματα μας στα ΜΜΜ:

Ελεύθερη Μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής μεταφοράς – Οδηγός Επιβατών
 
  • Blogroll

  • Blog Archive