Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Προς το Κινημα Δεν Πληρωνω
Γεια σας..
 Επικοινωνω μαζι σας για ενα συμβαν της περασμενης Πεμπτης.
 Βρισκομουν σε ενα λεωφορειο (Θεσσαλονικη) και με εγραψε μια γυναικα ελεγκτης, ενω είχα εισητήριο Το ειχα μολις χτυπησει και μου κανει "γιατι το χτυπησες τωρα που με ειδες;" και με εγραψε ενω ηταν ηδη χτυπημενο με την δικαιολογια οτι το χτυπησα επειδη την ειδα, πραγμα που δεν ισχύει γιατι ημουν αρρωστη και ζαλισμενη, και το λεωφορειο γεματο, οποτε δεν την ειχα προσεξει καν .
Το εισητηριο χτυπηθηκε στις 11:07 το πρωι και ενω ο ελεγχος του εισητηριου εγινε στις 11:10 με 11:15 αυτη εγραψε οτι μου το ελεγξε στις 11:05 για να μην μπορω να κανω τιποτα, και μου το δίνει ολο ειρωνεία και μου λεει "τωρα αν μπορεις πηγαινε ακυρωσε το" Πηγα στα γραφεια του ΟΑΣΘ και μου ειπαν πως μαλλον δεν θα μου το ακυρωσουν, γιατι θα υπερασπιστουν την υπαλληλο τους.. Μπορειτε να με βοηθησετε σχετικα με το τι πρεπει να κανω ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 
Ειναι σαφες οτι εφοσον εχεις σωστα ακυρωμενο εισιτηριο παρανομα και καταχρηστικα σου επεβαλαν προστιμο. 

Αφου ομως η ελεγκτης εγραψε αλλη, προγενεστερη ωρα της ακυρωσης , πρεπει να αποδειξεις το δικιο σου. Το καλο θα ηταν να υπηρχε η κινηματικη δυνατοτητα να γινει μια δραση διαμαρτυριας στα γραφεια του ΟΑΣΘ.
Απευθυνσου σε εναν δικηγορο της πολης σου.
  • Blogroll

  • Blog Archive